باور تلخ نبودنت...

 

تاوان کدامین اشتباه بود؟

 

تو گفتی بمان و من ماندم...

 

اکنون که تو رفته ای...

 

من در کوچه های تنهایی به انتظار برگشت تو به بی کسی

 

خود خیره شده ام...

 

و نمیدانم اخر چه خواهد شد...

 

میروی و من نگاهت میکنم...

 

تعجب نکن که چرا گریه نمیکنم بی تو...

 

یک عمر برای گریستن وقت دارم...

 

اما برای تماشای تو همین یک لحظه باقیست...

 

و شاید همین یک لحظه اجازه زیستن در چشمان تو را داشته باشم




نظرات 1 + ارسال نظر
ali چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:51 ب.ظ http://wallpaperiran.com

سلام از راه های بی انتهای صفر و یک
جهت ایجاد زنجیره لینک میان سایتمان مزاحم شدم اگر تمایل به تبادل لینک با من هستید خواهشمندم منو با اسم عکسهای دسکتاپی لینک کنید و به من در سایتم اطلاع بدید تا شمارو با اسم مورد نظرتان لینک کنم.
ببخشد که مزاحم شدم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد