لحظه های انتظار

چشمهای منتظر به پیچ جاده دلهره های دل پاک و ساده

پنجره باز و غروب پاییز نم نم بارون تو خیابون خیس

یاد تو از تنگ غروب تو قلب من میکوبه سهم من از با تو بودن غم تلخ غروبه

غروب همیشه باسه من نشونی از تو بوده برام یه یادگاری ه جز اون چیزی نمونده

چشمهای منتظر به پیچ جاده دلهره های دل پاک و ساده

پنجره باز و غروب پاییز نم نم بارون تو خیابون خیس

یاد تو از تنگ غروب تو قلب من میکوبه غروب همیشه باسه من نشونی از تو بوده

سهم من از با تو بودن غم تلخ غروبه برام یه یادگاری ه جز اون چیزی نمونده

تو ذهن کوچه های آشنایی پر شده از پاییز تن طلایی

تو نیستی و وجودم و گرفته شاخه خشک پیچک طلایی

یاد تو از تنگ غروب تو قلب من میکوبه سهم من از با تو بودن غم تلخ غروبه

غروب همیشه باشه من نشونی از تو بوده برام یه یادگاری ه جز اون چیزی نمونده



نظرات 3 + ارسال نظر
امید چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:58 ق.ظ

[ بدون نام ] چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:19 ب.ظ

این وبلاگ بسیار بسیار عالیه از ارسال اون واقعآ ممنونم.وامید وارم که موفق و موید باشید.

رسول دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 10:55 ب.ظ

سلام با ارزوی توفیق برای شما برادر گرامی من آقا بهزاد
امیدوارم در وبلاگ شما یکی از بهترین وبلاگ دنیا باشه؟
با آرزوی امید برای شما ؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد